Small Backpacks
Cigarettes
Raincoats
Eye Drops
Cameras (DSLR included)
Selfie Sticks
Bicycles
Pets
Drugs
Fireworks
Blades
Large Bags
Weapons
Pyrotehnical materials
Drinks and alcohol
Food
La Carnaval vei fi hipnotizat de îmblânzitorii de flăcări, de personajele fantastice și de cei care te fac să râzi cu lacrimi în timp ce acordurile de pian o iau razna. Live Circus for everyone, la cel mai mare eveniment de streetfood din Europa!
The Carnival este un festival pentru întreaga familie. Anul acesta organizatorii The Carnival vor construi cea mai mare zonă pentru copii de până acum.
1.1. Accesul este permis în locație în perioada 20-22.05.2022, conform programului zilnic anunțat, respectiv: Vineri - 17:00 - 01:00; Sâmbătă - 12:00 - 02:00; Duminică - 12:00 - 00:00.
1.2. Accesul zilnic în locație se realizează pe bază de invitație, abonament sau bilet zilnic. Posesorii de abonamente la festival sunt rugați să își preschimbe abonamentul cu o brățară de acces în festival și să își păstreze brățara de acces pe perioada celor 3 zile de eveniment. Brățările nu se înlocuiesc în caz de scoatere sau distrugere intenționată.
1.3. Accesul la Festival se face în limita locurilor disponibile, conform prevederilor legale în vigoare, prioritate și acces garantat având posesorii de abonamente. Organizatorii pot decide în orice moment sistarea vânzării de bilete zilnice la casele de bilete ale Festivalului sau sistarea temporara sau permanenta a accesului in festival, în situația în care capacitatea totală a fost atinsă sau în orice altă situație considerată necesară de către organizatori sau de catre autoritati.
1.4. Accesul minorilor sub 10 ani este gratuit pe toată perioada festivalului. Accesul minorilor sub vârsta de 16 ani în incinta Festivalului se permite numai dacă aceştia sunt însoţiţi de un părinte/reprezentant legal sau convențional si cu respectarea integrala a prevederilor din regulament cuprinse la art. 1, 2 si 3. Minorii in varsta de peste 16 ani trebuie sa poata face dovada varstei cu un act de identitate valid pentru a li se permite accesul in festival neinsotiti.
1.5. Accesul femeilor însărcinate este recomandat până la ora de începere a concertelor, respectiv ora 19:00. Ulterior acestei ore, viitoarele mămici sunt rugate să se menajeze și să fie atente la intensitatea sunetului de scenă, deoarece aceasta va crește, conform normelor legale în vigoare pentru concerte în aer liber.
1.6. Accesul la Festival impune o ținută decentă și un comportament adecvat, astfel încât toți oaspeții să se bucure de o experiență plăcută. Organizatorii îşi rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului. Fiecare participant este răspunzător pentru pagubele provocate.
1.7. Accesul este permis pe role, biciclete și skateboard-uri, cu condiția ca deținătorii să menajeze pietonii și să nu deranjeze.
1.8. În cazul oaspeților care vin însoțiți de patrupezii familiei, aceștia sunt rugați să vegheze la normele de curățenie și să se asigure că animalele de companie sunt ținute în lesă și supravegheate permanent.
1.9. Persoanele cu dizabilităţi certificate au acces gratuit cu însoţitor sau fără, în baza unui certificat VALID (este acceptată şi copia acestuia).
1.10. Este permis accesul cu aparate de fotografiat de orice fel, inclusiv DSLR profesional. Fotografierea este permisă numai fără blitz (în special în cazul concertelor) şi fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenţi la festival. Organizatorii vor avea o echipa foto-video proprie ce va realiza fotografii și filmări pe toată durata festivalului. Accesul în cadrul festivalului presupune un acord implicit de a apărea în fotografiile sau filmările realizate de organizatori și folosite în scop de promovare a evenimentului, atât de către organizator, cât și de partenerii acestuia sau de mass-media care va difuza materiale despre Carnaval. Cei care doresc să fie scoși din fotografiile publicate sunt rugați să trimită un email pe office@codeforge.ro și vor primi un răspuns în decurs de 3 zile lucrătoare.
1.11. Nu este permis accesul în incinta Festivalului cu bagaje voluminoase, cu obiecte ascuțite, artizanale sau nu, și nici cu materiale inflamabile sau pirotehnice sau de altă natură (artificii, fumigene, vuvuzele etc.). Nu este permis accesul cu apa, mancare, bauturi racoritoare sau alcoolice si substante interzise.
2.1. Din momentul intrării în incinta evenimentului, participantul ia la cunoştiinţă prezentul Regulament și și-l asumă în totalitate.
2.2. Participarea la eveniment se face pe proprie raspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.
2.3. Organizatorul va anunța în prealabil orele concertelor din cadrul evenimentului. Orarul poate suferi modificări din motive independente sau din voința Organizatorului, fără să fie obligatoriu notificarea participanților și fără ca aceștia să poată solicita repararea unui eventual prejudiciu astfel suferit.
2.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica programul muzical. În cazul modificării programului muzical, fie din voința Organizatorului, fie din cauza unor factori externi, Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri sau rambursarea prețului aferent biletului achiziționat.
2.5. După ce participantul a primit brăţara, Organizatorul nu mai este responsabil pentru integritatea acesteia. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri datorită pierderii, distrugerii sau scoaterii brăţării.
2.6. Organizatorul nu acordă nicio garanție în legătură cu durata procesului de intrare la Festival sau cu disponibilitatea, conținutul, calitatea și cantitatea programelor și serviciilor din cadrul Festivalului, și exclude în mod explicit rambursarea către vizitator a prețului biletului sau acordarea unei reduceri ulterioare sau plata de daune-interese, despăgubiri sau compensații de orice natură, în acest context.
2.7. În eventualitatea în care Festivalul este anulat sau amânat din culpa Organizatorului, acesta își asumă responsabilitatea de a returna sumele aferente biletelor, cu excepția comsionului de ticketing, în termen de 30 de zile de la momentul anulării/amânării Festivalului, în cazul în care nu se prevede altfel de către legile sau ordonanțele de urgență în vigoare.
Pe perioada Festivalului, în incinta acestuia, achiziționarea de produse alimentare și băuturi se desfășoară pe baza cardurilor contactless puse la dispoziție de Banca Transilvania, carduri ce pot fi alimentate individual la Credit Point-urile din incinta Festivalului. Cardurile contactless sunt vouchere de cumpărături electronice, parte a unui sistem de plată confortabil, cashless.
Sumele necheltuite de pe carduri pot fi revendicate oricând pe perioada Festivalului, cel târziu luni, 23 mai, ora 18:00. Credit-Point-urile sunt deschise luni între orele 12:00 - 18:00. Vă rugăm să solicitați toate detaliile la Credit Point-urile Băncii Transilvania din incinta Festivalului.
Cum se foloseşte cardul:
Cardul contactless asigură o modalitate de plată fără numerar, rapidă şi simplă. Atunci când se dorește realizarea unei plăţi, utilizatorul trebuie doar să atingă terminalul de citire cu cardul său.
Suma maximă care va putea fi încărcată pe card (soldul maxim) va fi de 1500 de lei, cu prima incarcare de minim 35 lei, iar incarcarile ulterioare de minim 1 leu si maxim 1500 de lei. Soldul cardului poate fi încărcat numai în Lei.
Înregistrarea cardului:
Cardul FestiPay este o modalitate sigură, pentru că orice posesor își poate dezactiva cardul dacă acesta este pierdut, iar soldul existent poate fi transferat pe un card nou. Pentru a putea face aceste lucruri, utilizatorul trebuie să își înregistreze cardul în prealabil. Soldul vechiului card va putea fi transferat pe noul card, dacă vechiul card a fost înregistrat și a fost anulat anterior. Transferul soldului se efectuează la punctul (punctele) de asistență tehnică („Credit Point” din perimetrul festivalului). În momentul transferului soldului, persoana care solicită transferul trebuie să se identifice cu un act de identitate (carte de identitate, pașaport) și acceptă că datele sale personale vor fi înregistrate (nume, adresă, numărul cărții de identitate sau pașaport numărul …, număr de telefon). Datele înregistrate în acest mod nu vor fi prelucrate, ci vor fi utilizate numai în conformitate cu prevederile legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare, precum și alte legi legate de acest subiect. În situația în care furnizarea datelor este refuzată, personalul de asistență de la Credit Point nu este obligat să efectueze tranzacția. În cazul transferului, utilizatorul este informat despre procedura de transfer și acceptă ca acesta să fie efectuat în conformitate cu termenii anterior menționați. În cazul unui card deteriorat, este necesar ca vechiul card să fie prezentat și anulat pentru achiziționarea noului card. Un card nou poate fi solicitat doar de la punctele de tip Credit Point, de la asistenți. Cardurile Festipay pot fi înregistrate prin intermediul aplicației pentru mobil Festipay, pentru Android și iOS. Aplicația poate fi descărcată din Google Play Store sau din App Store.
Soldul cardului:
Soldul poate fi reîncărcat în orice moment al evenimentului. Pentru încărcare se poate folosi numerar sau card pentru a încărca/ reîncărca acest card FestiPay. Soldul disponibil poate fi verificat folosind terminalele de citire existente la punctele de vânzare de mâncare și băutură. Verificarea soldului se face prin atingerea acestor terminale cu cardul Festipay. Soldul poate fi verificat și prin intermediul aplicației FestiPay.
Recuperare sold:
Vizitatorii își pot recupera banii de pe cardul FestiPay în intervalele orare mai sus menționate, de la punctele de încărcare (punctele “Credit Point” din festival). Soldul rămas pe card poate fi reconvertit în numerar la orice oră, pe toată durata festivalului, dar nu mai târziu de luni – 23 mai, ora 18:00. Soldul va fi rotunjit la suma cea mai apropiată de 1 Leu. Utilizatorului i se va oferi, de asemenea, o chitanță a retragerii.
Pentru evitarea aglomerării, utilizatorii sunt rugați să evite recuperarea soldului pentru ultimul moment din ultima zi din festival. Returnarea banilor de pe un card pierdut/ furat/ deteriorat se va face numai în cazul în care cardul a fost înregistrat, în prealabil, în aplicația Festipay.
4.1. Problemele urgente pot fi semnalate organizatorilor la cortul principal, situat spre intrarea principală.
4.2. Pentru situații ce necesită asistență medicală, Festivalul asigură intervențiile de urgență cu ajutorul unor echipaje medicale, la ambulanțele situate la cele două intrări ale Festivalului.
4.3. Pe perioada Festivalului, oaspeții sunt rugați să își supravegheze lucrurile și bunurile personale, Organizatorul neasumându-și nicio responsabilitate pentru obiectele pierdute. Desigur, în măsura în care astfel de obiecte sunt găsite, oaspeții sunt rugați să le ducă la Cortul organizatorilor, care vor comunica găsirea acestora prin intermediul paginii de Facebook și vor întreprinde eforturile impuse de situație pentru a le returna proprietarilor de drept.
4.4. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului. Organizatorii nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau înstrăinarea acestora.
Romexpo, Bucuresti
331, 335
Lorem ipsum dolor sit amet